you lost control and you lost your tongue

Ligger på mage i sängen och ser på HIMYM och känner mig smått patetisk. Särskilt när mor kommer in med tre pizzabitar och jag ligger under täcket, äter och ser på serier. Förstår verkligen inte vart jag är på väg med min livsstil. Jag har lagt ner träningen för att jag inte trivs, jag har lagt ner gymmandet för att jag inte hinner och jag jobbar på en ohälsosam plats på alla sätt och vis. Och nej, dietplanerna gick veeeerkligen inte som de skulle.

Däremot, utan att ljuga för mig själv, ska jag se till att ta mig i kragen. Kanske inte nu, kanske inte imorgon, men någon gång. Och jag måste. Det har gått för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0