22.11.10

De senaste dagarna har jag inte varit hemma mer än någon timma, jag saknar min säng, mina saker, mina kuddar, att inte behöva springa iväg någonstans konstant. Just idag känner jag, förutom att jag måste göra klart senate skoluppgiften, för att kolla på serier, hyra en film (dock vet jag inte vart), äta chips och lägga mig tidigt. Imorgon jobbar jag för första gången på riktigt på länge, är dundernervös över att behöva ringa ett företag och misslyckas framför ögonen på min nya chef. Men jag som är bra på att prata borde väl ändå lyckas - eller?

Just nu ligger jag kvar under täcket, magen skriker efter mat men jag har svårt att ta mig upp när jag ser snö utanför fönstret, gråa moln och ingen som helst antydan till solsken. Och fick nästan hjärtat i halsen när jag insåg att det är den 22a november idag - vad har jag missat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0