do not speak as loud as my heart

Blah, vad jag har saknat att lyssna. När regnet smattrar på mitt fönster sover som aldrig förr, fast jag skulle vilja vara vaken, observera varje droppe och höra fallet medan jag, likt en psykopat, ler för mig själv och kurrar in mig i mina täcken, filtar och kuddar.

Lyssna. Coldplay försvann där ett tag och jag nästan skäms. Hittade en lista med en av de bästa låtarna jag hört, som nu kommer att spelas till det blöder ur öronen. Och jag vet att jag borde sova, nu när jag kisande försöker uttrycka mina känslor med bokstäver.

Jag bjuder på den.
Coldplay - The Scientist
-----------------------------------
Kommer aldrig glömma, live, skriken och hur jag kunde gråta så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0