hey, I put some new shoes on, and suddenly everything is right

Det var nära att jag gav mina nya skor äran för att det blev en asbra dag, men inser nu i efterhand att det är mycket mer än så.

1. Vaknade panikslagen för att jag trodde att Martin hade försovit sig, särskilt när han ljög om att han hade prov klockan 09.00 och klockan vad 10.00. Med tanke på vårt lilla pruttbråk igår lättade det att börja dagen med att känna att allt är som det ska: bäst.

2. Vi lyxade till det för en gångs skull och åt brunch (lunch-buffé) på Pizzahut och sa inte mer än 'mhh, åh, mhh, osten! mhh' och rullade ut därifrån mätta och belåtna.

3. Eftersom det var löning igår och jag trånat efter att få köpa ett par skor, vilka som helst, sprang jag runt i storstaden i cirkus en timma och provade par efter par och köpte tillslut ett par. Och så fick man 20% klubbrabatt (jag äääälskar att vara klubbmedlem överallt).

4. TVÅ par nya tights, och nufan ska jag försöka att inte göra hål i dem så fort jag sätter på mig dem.

5. Fick träffa Linnea en sväng, pratade viktiga saker, lärde henne att rösta och kramade henne hejdå.

6. Jobbet var bäst - över 300 pers som kom och röstade och ständigt något att göra. Emelie räddade min dag ifrån pensionärerna och gjorde hela kvällen bäst - särskilt när vi började svara på frågor i kör med samma tonläge. Love it.

7. Att jag får koppla av i min underbart sköna och bästa 120säng med bara mig, mina kuddar och min svarta filt. Och datorn får agera element för fasiken vad det ska vara kallt på mitt rum.

Np: Paolo Nutini - New Shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0