hopeless dreaming will start

Klockan var fyra på morgonen när jag smög in i lägenheten i hopp om att inte väcka någon och var, helt ärligt, tröttare än någon gång förut. Det leder till att jag lägger mig om fem minuter och tar igen förlorad sömn och energi, främst om jag ska palla bröllopsdagen imorgon (nej, jag kommer inte flänga efter prinsessan och prinsen). Min sista sommar på det förbannade jobbet, ingen av de högt uppsatta tycks ha hört talas om orättvisa tidigare. Inte min kopp av te.

Nu ska jag hänga en mörk gardin mamma donerade till mig så att det blir mörkt inne på mitt rum (hej, morgonsol!). Inatt fick jag lov att ta det med en filt. Täckte ju inte ens hela fönstret.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0