är det redan dags för en diet, jag är 21 år

Jag känner pulsen i mina stackars hälar efter tre dagars arbete, sammanlagt 20 timmar på fötter (där 20 minuter totalt varit lunchrast). Och ingen sol har jag fått njuta av. Just denna kväll hade jag hur mycket tid som helst att träffa vem som helst. Dock valde jag att promenera för mig själv på Söder (när jag insåg att alla andra var upptagna med annat), prova kläder som ger ångest och rätt vad det var bestämde jag mig för en diet. En diet, ja.

Håll nu tummarna för mig, everybody. För detta är något jag tänker lyckas med. Nej, jag är inte tjock. Med mina 174 cm och 70plus i kilo är jag strax under 'överviktig'-gränsen på BMI-skalan, och det är bra. Jag vill ha kött på benen. Men inte på låren och magen och den ack så vackra dubbelhakan lyser med sin närvaro. Men jag vill finslipa. Känna mig trygg med mig själv. I don't give a crap om vad andra har att säga om mitt yttre. Jag give a crap om vad mina ögon ser i spegeln. Nutrilett Shake Forest Fruit, hjälp mig nu.

Och jag har hela mitt liv varit totalt ointresserad av det yttre. People change, yeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0