carrying my load 'cause I know I'm gonna go my way, look up to the sky, cities flying by, I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day

Den senaste veckan (räknas från 30e augusti) har varit att stå i ordentligt, med samtal och arbeten och jobb och planeringar. Mycket av mycket och helg är något jag verkligen längtar efter men inte kommer att få se dyften av fram till efter årets valdag. Varje dag är fyllt av fler än tre aktiviteter och jag kan lova att jag sover som en sten om nätterna (och vaknar skrynklig och nerdreglad, ja).

Dock har allt detta gjort mig till en mycket säkrare person och det har gett mig världens självförtroendeboost. Jag vet vad jag vill, jag vet vart jag ska, hur, när och varför och det känns sometimes som att inget kan komma i min väg. Men jag hatar att hoppas på mycket och tror starkt på 'man ska aldrig säga aldrig'. Gäller bara att go with the flow, se till att följa schemat och hålla humöret uppe.
Jag vet precis vad som har triggat detta och jag tänker utnyttja läget in i det sista. Tack för hjälpen, synd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0