det snurrar i min skalle

Jag vet inte om jag fått en kick av den där redbullen eller teet jag drack imorse, men herre vad jag verkar ha fått en boost. Sitter i skolan och har försökt skriva lite inlämningstexter inför imorgon, fick läsa en tråkig text på 4 sidor på engelska (det tog mig omkring 1 timma ffs!). När jag väl skulle skriva recention på skiten slog väl antagligen redbullen in för jag blev klar på mindre än en halvtimma. Nu slösurfar jag i hopp om att få svar på ett mail jag skrev till läraren (vad gör man när man inte fattar instruktioner?) men funderar på att bege mig hemmåt medan jag fortfarande har energin kvar. Blir nog en tupplur innan kvällens jobbpass så att jag inte somnar på plats. Kan inte påstå att mitt nya jobb är så aktivt, särskilt när man på två timmar lyckats lära sig allt om ballerinakex, teflon och hur personnummer är uppbyggt (jag kan räkna ut allas sista siffra i de fyra sista, wo!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0