inspirationstorka. heter det så?

Hösten är ju här, det finns det ingen tvekan om. Och oftast är det den perioden på året promenaderna är prioriterade framför sömn, tv och annat. Kameran följer med, inspirationen också, och så letar man upp ett, som Linnea kallar det, smultronställe och njuter. Men nu vet jag inte. Igår slog det mig: alla löven kommer att falla innan jag hinner orka mig ut i skogarna och stigarna och om en månad finns det chans för att snön ska falla för första gången. Smäll till mig någon och få igång mig.

Kommentarer
Postat av: anna

amna du är så jädra bra med kameran!! du tar superfina o speciella bilder tycker jag. kram!

2010-09-29 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0