wire in blood - shadows rising

Jag har min lilla semester-vecka-efter-äckliga-valet-vecka just nu. Mina beställningar från CDON.com har landat (och jag tror starkt att jag efter nästa löning kommer att vara deras stamkund), jag är minst sagt överlycklig. Åkte hem till en nära vän med en flaska vin i famnen, säsong ett av 'Wire in blood' och Ballerina Choko i väskan. Och det enda som fattades måste ha varit sommaren. Jag må älska hösten, men att den oftast betyder mycket kläder, blöta skor och att jag glömmer mitt paraply hemma för att det oväntat regnar får mig att samtidigt hata den. Hatkärlek. Måste vara.

Jag har en ny idol, Tony Hill (Robson Green) och skulle nog ge allt för att få vara han för en dag. Har tillbringat två timmar med S01E02 (ja, de är långa = som att se på en sjukt bra film som aldrignågonsin tar slut = ge mig fler sådana serier) och överväger att se på ett till. Te eller ett stort glas oboy kanske gör mig sällskap. Och en macka. Eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0