no time

Gillar att jag måste planera för att kunna vara utvilad iallafall en gång i veckan. Hektiskt liv, scheman som inte stämmer ihop och saker man inte hinner med på grund av prioriteringar man egentligen inte vill ha. Tänka sig, att detta kallas vuxenliv. Att jag måste hoppa över en skoldag bara för att komma på fötter efter den gångna veckan och fortfarande känna mig som walking dead person.

Nog om det. För jag har trots 2010 årets motgångar börjat det nya året med hela tre framgångar, vilket bådar gott för fler. Först och främst fick jag toppnyheten om att ha kommit med i Stockholms Vingars A-lag! Lyckligare tjej får ni leta efter. Tror dessutom att jag fortfarande lever på den nyheten (särskilt med tanke på hur den senaste veckan har varit och jag är fortfarande på fötter). Nyhet numero due - jag har kommit ikapp mina studier efter en hel del slit under november-december-månaderna och härmed inskriven på mitt program igen. Detta ska leda vidare till att CSN-bidraget kanske uppenbarar sig inom en vecka eller två och då är jag inte pank längre. Jisses.

no time
klicka på bild för större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0