it's hard to say that i'd rather stay awake when i'm asleep

chapped lips @ flickr
Dagarna: Förbannar tidiga morgnar, fryser i mina höstvårjackor. Försökt hinna ikapp sömnen och på köpet försummat frukosten. Överambitiös i skolan. Jag har börjar simma också. Utöver de vanliga träningarna då. Minst 40 längder (läs en kilometer). Och jag lever knapert, tänker i röda trådar och promenerar förvånansvärt mycket.

light and day @ flickr
Kvällarna: Sängen är en kär vän. Tupplur minst tre gånger i veckan, helst innan träningarna. Middagar och fikan med fint folk ger mig liv. Längtar efter våren brutalt mycket, när dagarna blir längre vet jag att jag kommer att må bättre. När klockan slår 23.00 får jag panik och tycker att klockan blivit mycket. Det får mig att längta efter sommaren.

Lycka: han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0