world of sleepers


Lycka är att kunna ha på sig sina converse för första gången på flera månader, promenera runt i vackra huvudstaden, plåta (med sin aningen smutsiga kamera), läsa böcker (tack för att du finns, Dan Brown), smida planer med sina vänner och ligga sked med sin pojk (och jag får vara stora skeden).

Och ändå är det enda som rör sig i mitt huvud morgondagens, årets första, arbetspass och hur äckligt tidigt jag måste kliva upp för att göra något jag inte tycker om.

now playing.
next playing.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-10 @ 20:04:51
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0